Po operácii..

26.09.2012 15:24

A sme doma. Teddy to zatial zvláda hrdinsky, on je môj malý veľký hrdina, len Chilli nechápe, čo sa to s jeho kamarátom stalo a prečo sa s ním nechce hrať. Operácia trvala hodinu. Stav bol vážny, takže nestačilo len upnúť väzivo, ale Teddy potreboval aj klince do nožičky. Po hodine som si preňho prišla, už sa pomaly preberal, ale vôbec neplakal. Prišli sme domov, trochu sa napapal a dost sa triasol, čo je po narkóze bežné, tak som ho zabalila do teplej deky a bundy a zapla mu ohrievač. Tak sa ukľudnil a zaspal. Teraz leží vedľa mňa a pokojne spí. Najväčší strach mám z toho, čo bude, keď vstane a bude chciet ist na ciko a kako. Zatiaľ sa na nožičku nesnažil ani postaviť.

Klince z nožičky mu budú vyberať o cca dva mesiace a tiež sa rozhodneme, či dáme operovať aj druhú nožičku. Teraz budeme chodiť na antibiotické injekcie a tiež injekcie proti bolesti. Lieky na doma sme nedostali žiadne. Zatiaľ.