Teddyho napadnutie Nemeckým Ovčiakom

15.10.2012 22:46

V pondelok 15.10. som bola s Teddym na prechádzke. Prechádzali sme okolo dvora, kde bol nemecký ovčiak, ktorý prestrčil hlavu na ulicu a Teddyho doslova vtiahol do dvora. Snažila som sa Teddyho zachrániť, ale ten pes mi ho odtrhol z vodítka. Zobral Teddyho do papule a hádzal s ním o zem, potom ho odvliekol na zadný dvor a tam ho odhodil. Kričala som o pomoc, ale majtelia ani na dvor nevyšli. Potom som zvonila, tak mi neochotne otvorili bránu, aby som si aspoň odniesla Teddyho telíčko, bola som presvedčená o  tom, že Teddy je mŕtvy. Keď som však videla, že žije, okamžite som s ním utekala za naším veterinárom. Teddy to našťastie prežil. Ma poškodený tretí a štvrtý stavec, ale vyzerá to tak, že bude v poriadku. Operovaná nožička našťastie nie je poškodená. Bol to príšerný zážitok. Ale hlavné je, že Teddy žije.